יואב בן צור: "צריך להיזהר משאננות במחנה הימין"

    אייל ראובן No Comments on יואב בן צור: "צריך להיזהר משאננות במחנה הימין"

    חה"כ יואב בן צור מזהיר בריאיון ל'קול חי': "לצערי יש שאננות במחנה כאילו הניצחון בכיס שלנו. קבוצות שלמות בשמאל מרימות בסקרים מפלגות ימין כדי ליצור שאננות בימין ובהלה בשמאל"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ יואב בן צור (ש"ס) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). בפתח השיחה הוא עדכן על מצבו של הגאון הרב שמעון בעדני. "מצבו הוטב ביותר, הוא מחובר לחמצן אבל מרגיש טוב ומתקשר עם הסובבים ונקווה שבמהלך השבוע הוא ישוב לביתו בע"ה".

    לאחר מכן התייחס בן צור למאמצי הקמפיין במסגרת מערכת הבחירות: "אנחנו עובדים בשתי זירות: התקשורתית – ברשתות החברתיות, ובשטח. בזמן שצוות הקמפיין ברשתות, חברי המפלגה חורשים את השטח 24 שעות, נפגשים עם כל מי שאפשר, פוגשים אנשים, חוגי בית, עוברים בית בית ובודקים מה חושבים המצביעים ועד כה התוצאה טובה". לדבריו "הזהות היהודית התערערה, יוקר המחיה מאמיר וש"ס היחידה שמרימה את הנס הזה".

    הוא נשאל על הסקרים, בהם נראה כי ש"ס אינה מתרוממת: "יש הבדל גדול בין הסקרים לקלפי, יש מעטים שמתלבטים אצלנו. ברגע שמגיעים לקלפי מרן עומד לנגד עיני המצביעים. לפי סקרי עומק אנחנו נעלה ולא רק נשמור על כוחנו. שואפים לעשרה מנדטים". 

    בן צור הוסיף כי "ביום חמישי בלילה האזכרה של מרן ושם ניתן פוש ענק לזה, במוצאי שבת יערכו כנסים בכל הארץ ונפעל גם שם. מרן הדמות המשפיעה ביותר על כולם".

    הוא טען כי "אפילו במגזר הערבי יש אנשים שמצביעים לאור דמותו של הרב עובדיה, יש להם הערכה למנהיגות שלו, זה משהו על-דתי שקשה להסביר".

    "נקים ממשלת ימין חזקה לארבע שנים שתתקן את כל העוולות והעיוותים של הממשלה הנוכחית", אמר בן צור.

    הוא הזהיר: "לצערי יש שאננות במחנה כאילו הניצחון בכיס שלנו. קבוצות שלמות בשמאל מרימות בסקרים מפלגות ימין כדי ליצור שאננות בימין ובהלה בשמאל".



    0 תגובות